Verejné obstarávanie – rok 2013
A. NADLIMITNÉ ZÁKAZKY:
B. PODLIMITNÉ ZÁKAZKY :
- Dodanie tovaru, poskytnutie služby, uskutočnenie stavebných prác bežne dostupných na trhu.
- Dodanie tovaru, poskytnutie služby, uskutočnenie stavebných prác, ktoré nespadajú do predchádzajúceho zaradenia (nie bežná dostupnosť na trhu).
- Dodanie tovaru, ktorým sú potraviny
C. Zákazky s nízkymi hodnotami zverejnené podľa § 9 ods. 9 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
Zadanie zákazky podľa § 9 ods.9 v profile verejného obstarávateľa na verejné obstarávanie tovarov, stavebných prác a služieb v Regionálnom úrade verejného zdravotníctva Prievidza so sídlom v Bojniciach
Zákazky podľa § 9 ods. 9
v zmysle novely č.28/2013 a č. 95/2013 k Zákonu č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o verejnom obstarávaní)
1. Predmet obstarávania: Dodanie výpočtovej techniky a softvéru.
2. Špecifikácia (opis) požiadavky a množstvo:
PC zostava (bez monitora a operačného systému) 4 ks
MS Windows 4 ks
MS Office Home and Business OEM 2013 4 ks
Tablet 1 ks
Monitor 1 ks
3. Predmet zákazky (uviesť, či ide o tovar, službu, práce alebo potraviny): Tovar/ Práca
a) (uviesť číslo CPV) Slovník obstarávania www.uvo.gov.sk
30210000 – 4 – hardvér
48310000 – 4 – softvér
39133000 – 3 – zobrazovacie jednotky
b) bežná dostupnosť – áno
4. Technické požiadavky:
(napríklad: výkon, kvalita, rozmery, parametre a pod.)
5. Požiadavky na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, zabezpečenie kvality a/alebo enviromentálneho manažérstva:
(napríklad: STN, ISO, certifikát výrobku, opis technického vybavenia a pod.) Nevyžaduje sa.
6. Požadovaná lehota dodania predmetu (v dňoch, resp. mesačne alebo štvrťročne):
10 dní
7. Určenie predpokladanej hodnoty zákazky (§ 5) v EUR bez DPH :
2 300,- € bez DPH
8. Predpokladaná doba trvania obchodného vzťahu a spôsob jeho uzatvorenia:
Na základe objednávky do 20.12. 2013.
9. Kritérium: najnižšia cena
10. Elektronická aukcia: nie
11. Cenovú ponuku predložiť:
a) e-mailom na e- mailovu adresu: htc@ruvzpd.sk
12. Lehota predkladania cenových ponúk: do 17.12.2013 – do 15,00 hod.
Kontaktná osoba /odbor, meno a priezvisko/: Ing. Magdaléna Hohošová – ZIŠ (č.t.: 046/5192049)
V Bojniciach, dňa 13.12.2013
D. PLÁN VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA v roku 2013: